Helt ur funktion

Helloooo

Jag jobbade ju på pink två dagar och sista dagen var brutal, gick upp fem fredag morgon gick och la mig 5 lördag morgon, 24 hela timmar! mhmm! haha
Men konserten var grym och det var skit roligt att jobba igen med alla trevliga människor!
Det kommer lite bilder senare när jag är hemma igen!

Imorgon ska jag åka och mäta lite i lägenheten, fotar lite också så får ni se lite :) två veckor kvar till flytt och jag LÄNGTAR!

Nu ska jag och jakob in i bastun och mysa med ljus och vin!
Hoppas ni har en lika bra kväll som jag! :)


PUSS

- A

Kommentarer
Postat av: elvira

ebba får fam fixa din blogg de ser ut som att en 96 åring har bloggen... vi fixar en header till dig :D och det kära fanny är det som är längst upp så kan de stå fanny pettersson och massa bög bilder på dig och jakob! vi meckar

2010-07-27 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0