Jag är flitig i jönköping

En vecka har gått sedan jag flyttade till jönköping, och jag trivs verkligen! Jag gillar mitt nya liv så att säga. Jag gillar att jag kan cykla vart jag en ska, jag gillar min lägenhet, jag gillar att få vara närmare jakob, och jag verkligen hoppas att jag gillar skolan! Skolan börjar på måndag och jag har redan laddat upp med kalender ,pennor och nya fina skolkläder ;)
Det finns ju inte något annat att göra här riktigt än att shoppa, tvätta och handla mat. haha

Jag har blivit vuxen och känner att jag antagligen kommer klara skolan, jag är väl inte den skarpaste kniven i lådan, eller som fabian sa " Den starkaste lampan i riggen" haha. Men det finns inget som heter skoltrött utan bara lathet!

men nu ska jag ladda upp med mackor i ungen, film och tända massa ljus för snart kommer jakob hem från jobbet och jag har väntat i 9 timmar och det är typ 9 tvprogram!




PUSS


- A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0