21 juli

Jag har ju just fått reda på att jag kommit in på Tekniska Högskolan i jönköping och fått världens finaste lägenhet 5 min från skolan! :D Jag längtar så himla mycket, det ska bli så otroligt roligt!
Men det bästa av allt är att jakob bor 10 min ifrån mig och det känns också otroligt!

Nog om det imorgon jobbar jag 13 timmar men jag vet inte riktigt med vad, ska vara på ullevi kl 7, vilket betyder att jag går upp halv 5 imorgon , inte så kul kanske!
Jag skulle nog ha vilat idag istället för att röjt runt som jag gjort idag för att orkar med imorgon.

äsch nu ska jag mysa i mitt tomma rum och kolla på sex and the city!



PUSS




- A












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0