fult väder, ful stad, fula bussar.. tänk om man hade en fin jacka

Just nu är Jönköping den mest meningslösaste stad ever! orkar inte en prata om det.
Nog om det, jag och min gulle har nu bokat resa till Egypten den 7 januari! helt fantastiskt underbart!
en vecka bara vi , med kokosnöts drinkar och vattenpipor!
Känns rätt gött att ha något att se fram emot då motivationen till skolan är NOLL! hade gärna haft något lov eller så. haha, det är kaos iallafall, just nu läser vi en kurs som innehåller mycket matte och det är verkligen inte min grej. Så det är tufft! Men ska man bli ljusdesigner så ska man (skitliv).
just ja, jag lagar nog världens godaste mat just nu. Mosad potatis med cornflakes kyckling! LOVE IT!
ska väl börja städa eller något..
PUSS
- A
bloggen är konstig sätter ihop allt skit samma! SKITDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0